Min enda lediga dag

publicerat i Allmänt;
Efter arbetshelg å klockan kvart i åtta står grann ungen å bankar på dörren å frågar efter Lukas jo tjena hallå de sover som små grisar fast tack för att du väckte mig ditt lilla djur! 
Skämt å sidor ja jag gick upp å lite sur va ja 😜
Men på med kaffet å på med datorn å skrev en hel massa arbeten. 
Det bara flöt å ja kände mig så duktig 😝
Sen kom direktören och hämtade mig vi åkte till biltema och handlade sen till bygg Max 😌
Väl hemna åkre direktören tillbaka till jobbet å ja började bli rastlös ! 
Så ja tog barnen med mig till centrum möte upp dottern å hennes pojkvänn och gick till Carli och fikade handlade lite och gick hem. 
Fortsatte att skriva och ja nu är ja nästan klar förutom att ja måste göra om det ja glömde spara 😂 
Nå ja det blev god lax middag och nu mys framför brasan med direktören tv vill inte funka så vi får nöja oss med varandra vilket ja mer än gärna gör ❤️