När man känner sig så där nöjd med sig själv

publicerat i Allmänt;
Vaknade i morse efter en natt med riktigt dåligt med sömn. 
Vaknade flera gånger helt slut å viste varken ut eller in. 
Efter att alla barnen gått till skolan klädde ja mig riktigt ordentligt och bara gick ä, gick å gick tömde hela mig på den där sista energin som fanns kvar, tömde mitt huvud på allt som gnagde sig fast.
Sen gick ja tillbaka hem och satte mig å skrev en massa skolarbeten. 
På fredag har ja prov så ja måste hotta lite extra energi till att hinna läsa på lite.
Pang så hade nästan hela dagen gått å det börja trilla hem barn i ett...
Maten blev gjord å Lukas somna så hur han ska somna nu i kväll vette tusan !!
Två jobb dagar kvar sen tre ledig förutom provet då.
Praktik plats har ja med fått den sker v 18 ska bli rätt roligt att få se något annat i några veckor. 
Nä nu ska ja lägga barn och plocka klart så det är mindre att göra i morgon när ja behöver åter gå till pluggandet !!! 


Solen på väg fram på min promenad 


Det blev några steg...


Rätt skönt efteråt i alla fall 😆

Kommentera inlägget här :